Bröd är gott!

Vi tar lååånga frukostar på morgonen jag och Iselin. Kaffe, gröt, macka, tran och vatten. Iselin är upptagen av att titta på allt runt omkring, och leker gärna med spegeln så det tar sin tid. Idag var hon inte alls pigg på sin gröt, men när jag skulle hugga in på min frukostmacka så gapade hon stort och ville smaka. Jag bjöd henne givetvis av min stora smörgås, hon brukar känna med läpparna och sen vara nöjd. Men inte idag! Då var hon minsann igång och högg av en bit som hon sen tuggade ordentligt på och åt upp! Inte nog med det, så ville hon ha mer sen! Lilla tjejen har blivit stor och vill ha bitar i maten! :)


Koncentrerad liten dam som tycker det är så kul att få plocka och pilla i sig
maten själv! Och håller mamma sysselsatt gör hon när det mesta hamnar
på golvet. Fast vad gör det när det är så kul!
♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Fia å Max

hahaha...hur sjutton har du kunnat ändra dessa grejjer i kommentardelen??? höll på att garva ihjäl mig när jag i vanlig ordning kryssa i vad jag trodde va "kom ihåg mig" rutan...hahaha...

har inte sett att d va en rolig blogg bakom ditt namn...kommer helt klart att läsa denna me =)

kram på er

2009-02-26 @ 23:08:58
URL: http://livetsomdoris.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Så högblanksrosa nagellack.

Det är det enda botemedlet?

Det är så, va?



Okej.

2009-02-27 @ 11:11:15
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0