Bus i snön

Idag var vi bjudna på middag hos besteföräldrarna. Det passade ypperligt då vi för tillfället har en samlad rikedom på 53 kroner att leva på tills nästa helg. Bara jag får mjölk till kaffet så är jag nöjd.

Innan efterrätten var vi ute och lekte i snön. Lätt en meter snö att plumsa i och få snö innanför byxorna, tröjan och andra otrevliga ställen. Iselin fick följa med, den massiva snömängden och barnet skulle förevigas på samma bild. Det var kul tyckte hon, ända tills hon ramlade och fick snö fulla ansiktet. Då fick hon gå in till värmen och bestemor medans vi "stora" återupplevde en bekymmersfri barndom med snöbollar, snögrottor och annat skoj i snön. Och när vi kom in igen så var bollar och kaffe framdukat. Härliga söndag!



Underbaraste lillaste bäbistjejen i mysig Lindex overall och snygg mössa som bestemor gjort.
Jag ser ut som ett blåbär.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh! en snöbäbi! en sån hade jag också velat ha!!



Iselins mössa är den finaste jag sett tror jag. vilket jag tyvärr kanske inte kan säga om din... hihi!

2009-02-27 @ 22:45:53

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0