(Går)dagens konversation

Samtal med min vän Anna igår:

Anna: Jag mådde så jävla dålig sist när jag skulle hem, så jag var tvungen att stanna och trycka en korv på vägen.
Efter en stund kommer det fram att Anna har menat att hon åt en korv.
Jag: Haha, även att jag trodde det var något helt annat du menade, snacka om att ha sjuka associationer!
Anna: Hehe, får du inget hemma eller, när det är allt du tänker på?
Jag: (ännu mer skratt) Alltså jag pratar om bajs. Jag trodde du hade satt dig och bajsat på vägen hem!

Det var iaf skitkul. Humor på hög nivå!

Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Hahaaa, underbart:-D

2009-02-28 @ 23:28:50
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: ullisar

känner mig som en spambloggare men kan ändå inte komma på nåt bättre att skriva:



skitkul!!

2009-03-02 @ 00:55:23
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: t0tta

Oj.. Jag måste vara tråkig...

in första tanke var "Jaha, hon åt"...

Sen "Ah.. Hon trodde att hon bajsade"...

Men inte förrän jag läste meningen:

"Hehe, får du inget hemma eller, när det är allt du tänker på?"

Fick jag tankarna på det hållet...



Min nästa tanke, blev osökt.. HUR F*N har HON sex??????????

2009-03-02 @ 15:55:14
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0