Öhm, jaha?

Vår käre hyresvärd har efter att vi flyttade in hit hängt upp en slags luftkonditionerins-apparat på väggen utanför vårt vardagsrum. Tidigare har den bara varit måttligt störande, men har nu helt fått tuppjuck. Två gånger i sekunden och väääligt många gånger i minuten så dunk-dunkar det in till oss. H gick upp för att tala med hyresvärden, som ryckte på axlarna och sa ja, men det får vi bara leva med. Okej. Som hyresvärd får man alltså göra precis vad fan man vill, och som hyresgäst så är det bara att tacka och ta emot. Jävla nolla. Så mycket för den lugna, sköna lördagskvällen jag hade tänkt mig.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Det är visst inte bara avfuktaren som har fått tuppjuck, verkar som även hyresvärden hör dit.. För övrigt så kan man inte "leva med det", jag röstar för att ni flyttar så snart ni kan!

2009-02-09 @ 08:43:45

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0