Reunion!

Idag var en himla kul dag. Först fick jag sova ända fram till kl 9 för Iselin, som låg och roade sig själv (tyst) tills hon tyckte jag hade sovit klart. Sen åkte vi in till stan och hängde med Anna, Elsa, Nettan och Nettans bäbis i magen.  Verkar som att den där bulle-i-ugnen-sjukan smittar! Kvällen bjöd på fotbollsträning och mängder av svett. Underbart härligt. I like svett. Åtminstone när man kan ta en lång härlig dusch efteråt.

Imorgon kväll ska jag åka till Gardermoen och hämta Cindy. Hon var au-pair i grannhuset när jag var i Holland och vi har varit kömpisar sen första dagen där. På fredag morgon kommer Elli, den tredje musketören som vi gjorde nästan allt tillsammans med där. Ska bli så himla kul att träffa dom! Cindy är det drygt ett år sen jag har sett, och Elli ännu längre. Lite konstigt med tanke på att hon bor utanför Stockholm (vilket är ganska nära, med norrländska mått räknat). Antar att livet kom i vägen.



Så måste jag bara ursäkta mina stavfel och att jag inte kan uttrycka mig normalt. Jag skyller på att jag blir mer och mer hjärntvättad av det norska språket, samt att hjärncellerna försvinner med bröstmjölken.(Och verkar aldrig komma tillbaka i mitt fall. Kanske jag borde börja äta de där hjärn-tabletterna..)

Kommentarer
Postat av: ullrika

åh mitt favoritskämt! om du får piller över får du gärna skicka till mig.

2009-02-12 @ 21:45:22
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0