Semlor!

Idag var jag och Flisan till Anna och bäbis Anton. Där bjöds det på semlor och sällskap av ytterligare två svenska mammor och deras tjejer. Himla mysigt och gott var det. Hemmalagade semlor, vilken lyx! Iselin är föresten bara 4 dagar äldre än Anton, så det är kul att se vad dom kan och inte kan. Inte för att man kan jämföra, men ändå :) Jag ville bara säga att vi haft en toppendag. bara så ni oxå vet!

Ja, ända tills nu då, när liten ligger i sängen och hostar så hon nästan kräks ibland, och jag som är snorigare än snorigast och börjar blir riktigt risig. Nu orkar jag inget mer. Sängen nästa!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att ni kom och att ni gillade semlorna. Anton skickar en kram till Iselin. :-) Vi ses kanske på torsdag!

2009-03-01 @ 23:04:34

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0