Tidigt en måndag morgon

Alla har vi våra små knep för att ta oss upp ur sängen på morgonen.
Jag anser att jag inte har så mycket val, det är ju inte direkt som att jag får somna om ändå. och vanligtvis så brukar jag lova mig själv att när Iselin sover, då ska minsann jag sova oxå! Det värsta är att jag tror på det själv. När det väl kommer till kritan så inser jag att det är min enda chans att få lite privatetime, när hon sover. Att kunna sitta och skita utan publik är helt klart underskattat.

Dagsformen är sådär. Liten har hostat hela natten och är snorig som få.
Stor har ajaj i halsen och känner sig allmänt risig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0