Business as usual

Vem hade trott det skulle vara så skönt att återgå till vardagen? Inte jag, för drygt ett år sen iallafall!

Henning åker iväg tidigt på morgonen, jag och Iselin ligger kvar i sängen och myser/sover lite till innan vi går upp och äter frukost. Sen ska det lekas och sovas igen. Vi har hjälpts åt att laga morotspuré (jag lagar, Iselin hejar på) och tvätta kläder. Hon har börjat dansa! Skitgullig är hon när hon vaggar fram och tillbaka med ett stort leende. Hon är väldigt mammig och vill inte vara ensam ens för en sekund, så det blir att lyfta upp henne och bära med henne mellan rummen. Bra, då får jag lite träning i samma veva ;) Nu sover hon middagsvila, så jag passar på att kolla läget på internet. Det får hon inte vara med på. Det blir så dreggligt på Sture, och det är ingen hit.

På onsdag ska jag på fotbollsträning! Lite smånervigt, är ju drygt fyra år sen jag spelade sist.
Och träning över huvudtaget efter det har varit ytterst sällsynt.



Kommentarer
Postat av: ullrika

hihi! är inte riktigt samma vardag idag som för ett år sen heller va :)

2009-01-05 @ 22:04:32
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Micke

För tillfället tävlar jag ut Spotify, va med och tävla?!



www.tafsa.se

2009-01-06 @ 00:02:05
URL: http://Tafsa.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0