Godd mårrning!

Jag tog med mig lilla damen upp imorse, så den gamla pappan fick sova en stund längre. Nu sover bägge två och jag se på Beauty and the nerd (lite holland flashbacks). Det är grått, trist och tråkigt ute. Synd, jag ville ju gå ut till sol och blå himmel. Blir nog att passa på att städa lite hemma istället.


Filmen igår var helt okej. Lite för intelligenta vampyrer för min smak (alla vet att vampyrer inte kan prata, eller göra smarta saker. Helt overligt alltså). Men jag vet iaf vars jag vill flytta! Barrow, Alaska (utan vampyrer då). Hur ballt vore inte det. Jag var tvungen att googla lite, och det bor ca 4000 människor där. Som varmast har de i Juli, då det kan bli hela 8 grader. Minusgrader utlovas från början av oktober till slutet av maj. Det kan komma snö och bli minusgrader i vilken månad som helst. Henning verkade oxå tycka det var en bra idé. Kommer du och hälsar på? :)




Kommentarer
Postat av: M Mu

OK bara ni inte flyttar före 3 juni i år, jag har ju redan bokat resa ner till er!

2009-01-11 @ 12:53:43
Postat av: A

Hej!



Jag undrar hur ni uttalar namnet, som det stavas eller är det mer Is-elin?



Det är ett vackert namn iaf, som passar på en sådan vacker bebis!

2009-01-12 @ 10:53:42

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0