Orolig natt för liten

Lillapan har sovit oroligt inatt, alltså har hennes föräldrar sovit ännu sämre. Vissa dagar är jag världigt glad att jag inte jobbar! Typ som idag, då jag kan gå och lägga mig med Iselin när hon ska sova. Shit så skönt det var! Orsaken till nattens oroligheter är i nuläget okända.

Tilläggas kan att Islin fått sin  nya bilbarnstol. Och att man måste ha läst minst 100 högskolepoäng för att kunna sätta fast den korrekt i bilen. Varför fick jag inte lära mig något användbart i skolan?


Iselin pussar på favoritgiraffen.


Hon har även lärt sig att byta kanal på teven.
Inte jättepopulärt hos andra än henne.
Och hon har andra kläder än pyjamasar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0