På väg in till schtan

Det blev lite stressigt imorse. Kombinationen väldigt trött bäbi som inte vill somna själv och strssad mamma som ska kläs på, sminkas och kammas för att hinna med bussen är ingen höjdare. Men vi hann i alla fall och bäbin somnade så fort jag la ned hon i vagnen. Nu sitter vi på bussen, en kombination som däremot är väldigt super är Sture och vårat dyra mobila bredband. Jag får tatt morgonens internetdos på vägen. Helt kanon!

Cindy, hon som var aupair i grannhuset i Holland ska komma hit och hälsa på! Hon har några av sina klasskompisar som läser en termin i Oslo och tänkte komma en vecka i februari för att hälsa på dels dem och oss! Shit vad lad jag blev! Elli som var där samtidigt som oss ska oxå försöka komma den helgen, så det blir lite av en reunion :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0