Sen sist

Åh vilken härlig dag det har varit! Massa lek och bus och god kycklingsallad till middag.
Sen fick jag dispens och kunde dra ner på centret och köpa mig ett nytt träningsklädesplagg.
Det gäller att vara redo för mogondagen :)
Sen fick jag bada lååångt (allt är relativt) bad i minibadkaret för att sen gå upp lägga Iselin.
Jaja, imorgon räknar jag med att jag slipper, och att sambo får utstå en del gråt och skrik av mammagrisen.
Hon har föresten börjat med en ny grej:


Vem hade trott det var så kul att borsta tänderna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0