Skräp oxå

Liten dam fick tag på mammans mobil. Tjoff sa det så flög telefonen i en fin båge och landade på golvet. Den funkar inte så bra något mer. Ibland är det fyra likadana uppochner vända displayer, och ibland bara en uppochner-spegelvänd med massa mysko färger. Vad som är ännu mer ajsing bajsing är att intelligenta jag lyckats spara alla nummer på telefonen istället för simkortet. Nu kommer alla mina kompisar tro jag inte tycker om dom när jag aldrig hör av mig bara för att jag råkar inte ha deras nummer. Eller vänta nu, jag hade ju inga kompisar, så var det!




Update:
 
Världens Bästa Henning har ägnat lång tid åt att fippla med telefonen hit och dit och har lyckats få in alla nummer på en tellifån jag fått låna. Jag är mobil! Så har han även beställt ny telefon åt mig från internet. Ajj lavv jo!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Först har ni världens finaste och bästaste Iselin, sen har du världens bästaste Henning och så är du världens bästaste.. Bingo överallt!!

Å apropå att tiden går, visst är det som att man bara hinner hem från BB så vippps!! så är det 1-årskalas direkt. Hur fort går tiden när man har trevligt?

2009-01-19 @ 13:59:37

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0