Söndag är för slappt

Vi tog tidig morgon idag, åkte hem, väckte bakfull sambo och sa hejdå till mormor och morfar Lasse.
Sen sov vi lite till och sen kom bestemor och lånade Iselin på promenad. Vid 4 tiden gick jag upp ur sängen, och strax efter kom Iselin hem igen. Vi har inte ens orkat laga riktig middag. det är utmattande att gör så mycket, med massa människor hela tiden! Fast det är ju så kul! Iselin tyckte nog oxå det var skönt att det är färdigt på jul och nyråshelger. Ikväll somnade hon helt själv, i sin egen säng! Det har hon inte gjort på länge. Helt underbart tycker jag, som slipper ligga och vagga, sjunga och amma henne till sömns. Hon verkar sova mycket lugnare nu oxå, har inte vaknat och gråtit en enda gång hittils. Ska bli skönt med vanlig måndag imorgon, så vi får återgå till våra rutiner.


Mina finaste älsklingar!



Kommentarer
Postat av: ullrika

dom är superfina båda två, den lilla något finast!



tjo!



ps. snygg här blivit. både bakgrund och header.

2009-01-05 @ 00:42:15
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0