Its raining

och åskar som fan. Apmysigt!

Idag har Lasse satt upp tapeten i vårat sovrum. Jag var arbetsledare och pekade på bubblor och jagade på han. Jag är en väldigt bra arbetsledare om jag får säga det själv. Tapeten var till och med snyggare på väggenän den var i affären, och vi fick skruvat ihop sängramen så nu är det typ klart i sovrummet. Ja, efter alla tusen kartonger som är kvar att packas upp.

Det är som lungt och skönt att ha mor och Lars här ibland. Mamma skurar i köket och har rengjort ugnen och lasse handlar köksredskap och sätter upp tapeter. De kan nästan få komma hit lite oftare :P

Jaja. Jag har inte tid att sitta här. Har kalasbra bok jag måste få läsa ut!

Kommentarer
Postat av: ullisar

fotobevis hörru? jaa!

2009-07-30 @ 22:55:58
URL: http://ullrika.se
Postat av: Njorun

Ååååh kalasbra bok!? Sånt får man inte kläcka ur sig utan att nämna titeln :D

2009-07-31 @ 21:54:40
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0