Iselin fick post!

Från sin barnehage (dagis). Det var ett väldigt fint brev, som berättade hur de första dagarna av inskolningen läggs upp. Och att hon kan se efter en höna på sin plats. Nu måste vi börja öva på hönor..

För mig var det himla skönt att få veta lite mer, och lite av ångesten över att lämna bort trollungen släppte. Däremot ersattes den av lite ny ångest. Vad om jag tar med mig fel matpakke (lunch) till henne?! Japp. I Norge tar man med egen lunch till ungarna. Smörgås, med leverpastej på. Och vad om man inte packar med rätt kläder, och man blir känd som mamman som inte kan klä sin unge.

Okej, ska noja över det där nu i en månads tid eller tre. Och peppa lite för att vi åker på hytta imorgon och är där i helgen. Hoppas på toppenväder!

Kommentarer
Postat av: ullrika

shit sicken ågren. min unge hade ätit burkmat tre dar av fyra... :(



förresten. jag har missat; var jobbar du? lyllos dig som har AC!! hos oss är det 27 grader. när det är som svalast...



tjo!

2009-06-26 @ 23:57:53
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0