Norge vs. Sverige

Norsk säljare av bilbarnstolar: hon kommer ju snart inte vilja åka bakåtvänt....
                                                  ....benen kommer ju snart ta i sätesryggen.

Och de hade bara två varianter av bakåtvända stolar.
Jag är glad att jag inte var med. Dummare argument har jag aldrig hört. Sen när har en ettåring (eller två-åring, eller tre-åring, eller ... ja, ni fattar grejen) något som helst att säga till om vad gäller säkerhet i bil.

Det är helt klart stor skillnad på Norge och Sverige, i många avseenden. Den här gången vinner helt klart Sveariket.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Ja det är stor skillnad märker jag.. eller så träffade ni en oseriös, okunnig försäljare? Visste han överhuvudtaget varför barn ska sitta bakåtvända i bilen???

Tur ni är kloka iaf och tänker själva!

2009-06-08 @ 22:18:37

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0