Trött

SÅ trött.
Solen steker, det har varit över 30 grader idag. Jag står i långbyxor på jobb och muttrar för att jag inte får vara ute och äta sand med Iselin. De som river upp vägen i korsningen vid mitt jobb kommer in titt som tätt och avundas AC'n, medans jag avundas deras bränna. Ibland kommer dom oxå in utan något på överkroppen. Det är väldigt blandade känslor. Vältränade o-håriga yngligar lyser upp de tråkiga arbetsuppgifterna, medans de äldre, mindre trimmade hårmattorna får mig att tvinga min kollega att ställa sig i kassan. Rätt ska vara rätt ;)

Nu är det bara 7,5 timmars arbete kvar som väntar innan det blir härlig underbar helg. Jag lät kollegan gå hem tidigare idag, så skulle jag få göra detsamma imorgon. När chefen är borta är det lungt och skönt på jobb. Helge då alltså. De lovar varmare än tillåtet, så vi ska köpa en pool så vi kan bada på gräsmattan hos besteföräldrarna. Iselin är badgalen, och jag gör henne gärna sällskap.

För att informera kan jag bara tillägga att vi har blivit med tvättmaskin och torktumlare. I tillägg  har H lovat att vi direkt efter jobb imorgon ska åka så jag får shoppa lite. Iiih! Julafton!!

Jag luktar illa så jag tänkte tvätta mig under armarna nu.
Puss hej på dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0