På sushirestaurang

Iselin var kinkig hela dagen igår. Inte alls att känna igen. Kanske saknar hon sin pappa?!
Efter lite extrainsatt middagsvila så tog vi på oss kläderna igen, och begav oss till moster Sarahs jobb, sushirestaurngen. Där blev det fasligt god mat, och ris till Iselin. Liten dam som förövrigt uppförde sig exemplariskt. Ett typsikt sånt tillfälle jag brukar säga hon vet vad som händer annars, eller så kanske hon är mer en kvällstjej?! Hon flörtade i alla fall hejvilt med moster och övrig personal. Då blev jag lite stolt.

Ungefär här hade jag tänkt lägga in en tjusig bild eller två på Iselin som käkar ris. Men eftersom röksignaler hade varit effektivare än den här jävla uppkopplingen är det bara att drömma om.






Kommentarer
Postat av: ullisar

puffa på då för jag vill se!

2009-03-20 @ 12:07:00
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Elli

Hej!

Hörde att min kusin öppnat resturangen Sjakk Matt vid den där bryggan vi var vid. Om du vill börja jobba som servitris igen så kan du nog få jobb där :)

kram Elli

2009-03-21 @ 10:37:54
URL: http://elleyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0