Fredag den 13e

Imorse var vi uppe med tuppen alla tre. Vi skulle till banken. Läskigt som fan, men gick över förväntan. Bor vi i egen ägd lägenhet till sommarn? Ser onekligen ut så, och alltså har jag inte inrett stället i mitt huvud helt i onödan :) Idag ska vi hänga med bestemor. Vi ska gå ner till centret och titta på vårjacka till Iselin. Fin rosa sak tänker jag mig. Ikväll ska vi äta sjörövarbiff, klyftpotatis, stekt majs och svampsås. Gott!

Det är en brödsmula under s-tangenten. Skitjobbigt när denna bokstav uteblir titt som tätt. Men jag lär mig visst aldrig. Min mamma har en historia (säkert påhittad) om en äppelskrutt i skrivaren. Givetvis så anklagade hon mig för den detaljen. Jag som är oskyldigast i världen. På tisdag åker vi. 17-25 blir vi borta. Härligt!

Kommentarer
Postat av: ullisar

grattis som fasen! egen lägenhet minsann!! gu' va kul!

2009-03-13 @ 14:26:30
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Mamma Mu

Åå så roligt att det ordnar sig med boende! Behöver ni flytthjälp? Renoveringshänder? Ring oss! =)

Till alla er övriga bloggläsare som undrar över torkad äppelskrutt i skrivaren: historien är sann, dock är ingen direkt anklagad för att ha åsamkat skadan. Förresten kan tilläggas att skrivaren inte funkade iaf fast skrutten togs bort...

2009-03-13 @ 22:21:23
Postat av: t0tta

Ah!! Då kan du kanske förklara?

Varför tar man dyra och stora lån, för att köpa en LÄGENHET??? Om man ändå ska ta ett lån, är det inte lika bra att köpa ett hus då??

2009-03-14 @ 01:11:42
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0