Jävla idiot

Gubbfan vi hyr av har ju hela tiden varit rätt speciell. I veckan har han haft hantverkare här för att fixa på taket. Att vakna snortidigt av hamrande och spikande får man acceptera misstänker jag. Vad jag däremot inte tycker är okej är att han uppenbarligen sagt åt dem att parkera på nedansidan, "våran" sida. Vilket för med sig att de springer utanför både köks- och vardagsrumsfönster. 40 gånger ungefär. Och hundjäveln skäller i en kvart varje gång.

Lite privatliv och möjligheten att gå naken om man vill hade ju inte skadat..
Jag önskar han livslånga, plågsamma hemoråjder.

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi bantar med cambridge just nu ♥ ♥ ♥

Hihi.. men snart är väl hantverkarna klara? Bättre nån vecka utan privatliv än ett läckande tak?

2009-05-08 @ 19:27:34
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0