Livet leker och jag med

Igårkäll vaknade liten skrutta av feber och ont i magen. Det sista släppte ungefär samtidigt som hon la av världens laddning i blöjan. Febern hänger kvar idag och vi misstänker den kan ha visst samband med tredje gadden som tittar ut upptill. Feber till trots så har jag fått köpt klänningen jag ska ha på bröllopet i slutet av månaden. Tokfin vit sak med fjärilar på. Och det är alltså inte jag som ska gifta mig. Jag verkar få vara ogift synderska resten av livet.

Ikväll ska jag på utdrikkningslag/möhippa. Ska bli skoj, även fast jag inte känner en kotte ungefär. Dgaen till ära har jag alltså både tvättat mig under armarna och mellan tårna. Ska ta och fortsätta med göra-finandet, räknar att det tar en stund, och inte bara för att Iselin vill ha mamma-uppmärksamhet stup i kvarten :)


Febrig stjärna som för stunden går en
brottningsmatch mot sig själv i soffan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0