Det finns en mening med allt!

Typ att jag inte fick jobbet som vore tipptoppen för att jag inte kunde komma på intervju för att jag hade influensa.
För nu ligger det ute inte mindre än TVÅ jobb, på mina topp två inrednings/små ting affärer. Jag blev helt yberlycklig och satte genast igång att arbeta på de bästaste söknaderna jag nånsin skrivit. Inget random allmänt shit här inte. Ett av jobben ville att man skulle komma med en "kreativ söknad" och jag sitter och funderar lite fram och tillbaka vad jag ska hitte på. Spännande! Tur det är någon timme kvar tills jag ska laga middag och hämta Flisan från barnehagen. Eventuellt att jag tar lite brainstorming i badkaret med soft musik (egentligen tvätmaskinssurr) och badskum.


Kommentarer
Postat av: Petra

Låter som riktigt kuliga jobb ju! =)

Hur gick det med ansökningarna??

2009-10-07 @ 22:23:19
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: Nina G

Tack för lyckönskningen! :)



Lycka till med jobbsökandet du. Hoppas du får något du kommer att trivas riktigt bra med.

2009-10-10 @ 18:23:31
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg,se
Postat av: Njorun

Anna du kan ju inte skriva så när jag redan sitter på bussen till Sverige!!! gaaaah. Annars hade jag ju varit där på tre röda. Blankt!



Och lycka till med söknaden, kom ihåg att layouta den - funkar alltid!! ;)

2009-10-10 @ 18:55:56
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0