Spännande på flygplatsen


Det var speciellt en som gillade att vara på flygplatsen igår. Fast vi hade varit uppe
tidigare än tidigast. Många flygplant och andra spännande fordon att titta på. Och
massa folk! Hon fick passa på att göra av med lite extra energi innan sitta stillandet.
Bra jobbat, hon somnade strax innan ombordstigning och sov tills vi landat.




En snäll kvinna som kollade boardingkort kom till oss just innan de släppte oss på
flyget och viskade att hon hade fixat så vi fick en egen rad, helt för oss själva.
Oerhört tacksamt! Glad jag la de där 200 kronorna extra på att flyga med SAS!





När vi skulle genom säkerhetskontrollen till inrikesflygen, så skulle det packas upp meddosiner och dator. Vad gör inte min söta lilla avkomma om inte vänder sig om och sticker och helt andra hållet, genom kön. Ja, det blev lite överdrivet svettigt där för mig som fick jaga henne i värsta stressen. Nåja nåja, vi kom oss helskinnade till Umeå och det är väl det som räknas tänker jag.

Kommentarer
Postat av: Petra

Duktig kicka! Nu kanske hon får följa med fler gånger då? ;-)

2009-10-07 @ 12:11:02
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: ullisar

kompetenta resenärer! grym du är som fixar flyga med Iselin själv. hejja! fast hon är inte så van flygbäbi nu att det väl inte är några probs iofs :)

2009-10-07 @ 22:42:10
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0