Tisdag 20e oktober

Först vill jag bara säga att min avkomma har petat in smulor under tangenterna, så om vissa bokstäver saknas så vet ni vem ni ska skylla på.

Och när det är sagt så jag kan berätta att dagen har inneburit besök på både helsestasjon och förnedringsförmedlingen (never again! Hellre lever jag på nudlar och bo i en kartong). Anna, Elsa, Nettan och Noah kom på besök på dagen, vi fikade och surrade och jag fick hålla bäbis som luktade så gott. Iselin kom sent till bhg, och de skulle ha fotografering efter lunch så hon fick inte hänga med oss. Bad-mom-award, jag vet.

Eftersom Iselins pappa skulle jobba övertid ikväll så hämtade jag henne tidigt och tänkte vi skulle gå hem och ha tjejmys. Det gick jättebra tills hon började gallskrika och skrek konstant i två timmar. Sen fick hon plättar och blev så småning om snäll. Vi tog igen gråten med massa skratt och bus i badkaret, och sen såg vi lite tecknat innan hon fick hjälpa till att fixa sin kvällsvälling. Slutet gott, allting gott,  och hon somnade utan protester. Läggningarna går otroligt mycket smidigare efter att vi tagit bort ena sidan på spjälsängen, helt underbart.

Okej. Nu får det vara nog med ordbajseri, jag hoppas kunna ha nåt vettigt att komma med inom en snar framtid.
Tot sinas!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Missade ni fotograferingen på bhg?? För att lukta på bebis eller för förmedlingen?? Men då är hon ju inte med på sin första FÖRSTA gruppbild från bhg? Hur ska vi öfverlefva det?

2009-10-21 @ 18:48:14
Postat av: Petra B

Var glad så länge det bara är brödsmulor hon petar ner i tangentbordet. Bajs är så jobbigt att få bort.

Jag vet.

2009-10-23 @ 16:52:34
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0