Dagenens bedrift:

Att lyckas sätta igång bägge brandvarnarna vid matlagning. Touché!

Att när jag sen sitter och muttrar och bittrar över den allmänt brända smaken på middagsmaten får den gulliga kommentaren av min kille: "jag tyckte det var gott!"

Tacksamt kan tyckas. Om det inte vore för att han de tre senaste dagarna, nyligast två sekunder innan middagen, tjatat om att hans smaklökar tagit semester due to sjukdom och att han således inte känner någon smak. Vilken sjujäkla komplimang asså.. Killen utan smaklökar gillar min mat. Wihoo.. * dansar jitterbugg av lycka*


Jajuste, han smällde igen bagageluckan på bilen i huvudet på mig idag. Försöker han göra sig av med mig?? Jag minns denna episod allt för tydligt. Jag vet åtminstone vad hans mordvapen kommer att vara. Och ni med!

Kommentarer
Postat av: Njorun

Att laga mat är något jag helt lagt av med sedan ankomst till norge. Varför ska jag betala massa pengar för att misslyckas med det restaurangerna kunde göra för mig?



- > grandis portionsförpackning. yeah.

2009-09-21 @ 13:32:18
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: ullisar

jaha, då var bakluckedöden pajjad för hans del. vi är för många som vet... ;)

2009-09-22 @ 00:16:53
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0