Love is in the air

Två pojkar på Iselins barnehage är väldigt förtjusta i henne har jag fått reda på idag. De går på stora avdelningen och vill bara vara med Iselin när de är ute. En av dom är väldigt förtjust och vill ha kos (kram) när han ser henne. Däremot tänkte jag inte på att fråga hur hon ställer sig till sådana baciller :)

Utöver det så ska nu jobbjakten sättast igång officiellt. Alternativet var att köpa bil eller leta nytt jobb (sagt på väldigt mycket snällare sätt). Otrivs som jag gör så köper jag gifetvis ingen bil utan är tacksam för att det var jag som slapp ta upp att jag gärna letar mig vidare.



Vårat fynd in action. Det blir inte att klä om då jag tycker så mycket
om färgerna. Vi hoppas på att hitta ett litet sött matchande bort att
kunna ställa kaffekopp på. Läslampa finns oxå på önskelistan.
Den stora glasbollen hittade vi på lördagens loppis, den med.

Kommentarer
Postat av: Ida Tallhed

tack för din stöttande kommentar :)

2009-09-02 @ 19:49:29
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: Petra

Grymt snygga fåtöljer! =) Vilket kap!

2009-09-05 @ 21:34:22
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: ullisar

schysst med boxen sådär praktiskt i Iselinhöjd! kan hon ju komma och servera menar jag ;)

2009-09-05 @ 22:48:09
URL: http://ullrika.se
Postat av: Naima

åh,vad fiiint!

2009-09-10 @ 19:37:45

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0