Småstressigt

Frökens infektionsvärden har nästan halverats och ligger såldes på strax under 100. Hennes energi däremot ligger på 100+ så det verkar lovande. Imorgon, grytidigt så ska vi upp för att hinna med vårat flyg. Sen vi kom hem för två timmar sen så har det lekts, ätit och jag flyger runt som en tok för att få packat. Nu är allt klart utom det som inte kan packas fören imorgon. Det vill säga alla livsviktiga saker som man faktiskt inte skulle klara sig utan. Dator, penicilin och fantorangen.

Och så ska jag visst laga middag med innan jag åker och jobbar. Trodde jag skulle få chilla på kvällsvakt, men åkte på inventering istället. Terapi på hög nivå. (Alternativt frustrerande så in i döden). Jaja, nästa uppdatering blir från nordligare breddgrader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0