Tisdagkväll

Av någon underlig anledning så har den här dagen kännts som den mest fysiskt ansträngande sen jag kläckte unge. Konstigt, för det så är ju inte alls fallet. Kanske nånting på gång? Like swineflue! I wish liksom..

I alla fulla fall så ligger båda korvarna och sover här. Jag har försökt få liv i den större av dem några gånger utan framgång. Jaja, han får igen sen när han inte kan sova inatt. Det står bråd på jäsning i köket, små smarriga frallor med lite riven morot i. Smaskens tycker vi!

Det märks att vi blir mer "hemma" på barnehagen. De försöker inte linda in saker mer, idag ville de veta från vem Iselin fått sitt temprament. Jag och Henning fattade iiiiiiiiiingenting. Iselin som är så snäll och fredlig och aldrig hetsar upp sig, eller blir skitförbannad bara för att hon inte kex till frukost, leka med saxar, skruvmejslar eller sågar. :P
Nödvändigt att säga att vi gruvar oss lite till den där trotsåldern, ska det bli värre liksom :P

Jaja. Bröd i ugnen och snart är det kväll i Oslo.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Vadå "temprament"? Det här är väl bara lite uppvärmning inför tonårstiden - det är grejer det =)

Kan ni inte komma hit och baka lite också?

2009-09-01 @ 21:54:39
Postat av: ullisar

häh! jag tror det är bra att få en långsam invänjning!? för alla inblandade. så resonerar vi i min familj iaf :)

2009-09-02 @ 00:12:23
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0