Donnerstag

Eller nå sånt.
Imorse var jag såååå trött och hade gärna stannat kvar i sängen. Tyvär funkar inte det så bra när man har ett 13-kilos energiknippe man bor med. Hon hoppade på mig och skrek "upp"! När inte det funkade hämtade hon mina kläder och slängde dom på mig. Suck och stöööön, bara att ge upp. Lyckades iaf med konststycket att inte blanda kaffe i vällingen så idag är en bra dag ;)

Snaaaart, om några timmar kommer mamma och Lasse! Iselin är spänd hon med och har pratat om "ahsse" hela kvällen igår. Now I borde duscha. Me not smell so good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0