Hon är så fin!

Och duktig!

Iselin kan numera räkna till 10. Helt själv!
Är det bara jag eller är hon ofattligt begåvad?! :D

Hon har oxå börjat prata mycket om "mamman min" och "min mamma". Naima sa åt Iselin att jag skulle följa med henne hem, så jag tror det var då det började. Eller så är det täta semesterveckor hos pappan hennes som gjort henne lite extra mammagosig, för det är kramar, pussar och gos som gäller mest hela tiden! I like alot!

Sjunga är oxå något som är populärt. Bä bä vita lamm, blinka lilla stjärna och björnen sover känner jag igen, men de andra är nog något egenkomponerat ;)




Kommentarer
Postat av: Lindah

Hon är super duper duktig. Samuel räknar inte äns till 3 :-D Sötungen din

2010-08-05 @ 10:17:13
URL: http://www.grodfamiljen.se/
Postat av: Åsa

självklart får du länka.. det är bara kul :)



2010-08-05 @ 11:22:39
URL: http://ausaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0