Hopp i havet!

Idag var dagen då vi skulle återbesøka hopp i havet. Iselin vet ju vad havet ær, så hon trodde først att vi skulle bada, så jag fick førklara att det fanns ruschbanor, bollhav och massa skoj dær innan vi åkte. Needless to say var det enda hon ville gør att åka rutschbana. Igen och igen och igen. Till min stora førskræckelse var den allra størsta och snabbaste bæst. Thank god jag slapp åka sæger jag bara! :D Efter vællyckad lekstund begav vi oss på fræsig restaurang dær det åt burgers och Iselin bestællde pannkakor och sylt. Hon vet vad hon gillar min lilla tjej :)

Nær vi kom hem sen, sov hon typ en halvtimme innan hon vaknade och var kokhet. Hej feber!
Så kvællens planer fick avbokas och nu ligger vi hær i soffan och myser och allt hon vill prata om ær "æj åka fempetor sije" (= jag åka kjempestor sklie = jag åka jættestor rutschbana). Bra betyg på dagen! :)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0