Hejdå 2010

Vi ses aldrig igen!

Det har varit ett väldigt händelserikt år. Först och främst en flytt, till den första lägenheten jag bott själv i, någonsin. Ja, inte för att jag bor helt själv, Iselin bor ju oxå här i vita huset, men jag bor utan någin som rensar avlopp eller dödar spindlar åt mig så det får ju ses som ett litet steg för mänskligheten och ett stort steg för mig.

Andra höjdpunkter var ju helt klart Eclipse-träffen i somras. Var det seriöst så nyss? Känns som flera år sedan!
Jag har fått pricka av ytterligare en stad på min lista på places jag vill besöka, jag har börjat på skola och inte varit till Umeå en enda gång. Ja, så har det ju såklart skett en massa annat apbra - men det mesta har ju skrivits om tidigare, så no need to go there.

Extremt överlycklig or what?! :)


Dotra mi kickade igång årets sista dag snusktidigt. 06.00 var det upp och hoppa och lycklig unge hittade massa paket på golvet i vardagsrummet. Hon trodde det var mormor och morfar som lämnat dem hit. Hon fick iaf sin dator, fler tågbane-delar och lite kläder. Sen har vi handlat och sett en ekorre ute. Nu sover den lilla skrutten och vi har fått slängt in potatisgratängen i ugnen. Räknar med att det tar en stund, ugnen är inte den bästa.



Med det säger vi tack 2010 och välkommen 2011! Jag har inte mindre förväntningar än att du ska överträffa det året som gått. Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0