En februari tisdag

Gårkvällen blev lite av en viljornas kamp. Iselin ville inte sova, fast hon var trött. Det var mycket spring fram och tillbaka från sängen, och jag insåg att det behövdes lite terapi för att orka med. Så jag började baka äppelpaj. Och fick gång på gång gå och följa liten tillbaks till sängen. Till slut, efter drygt en och en halv timme så tystnade hon äntligen (lagom tills kakan var klar). Jag var tvungen att smyga mig dit för att se till så hon sov och inget annat, bara för att mötas av det här:

 

 

Idag är det fint, soligt och lite småkallt. Iselin ska till sin far i eftermiddag, så jag slipper både hämta och laga middag. Det finns en del saker jag borde ta tag i här hemma, men det blir väl som vanligt misstänker jag :) Tänkte kika lite flygbiljetter iaf, det är alltid bra att titta på. Och fantisera. Fast först blir det frukost och nyhetsmorgon!


Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Lilla hjärtasnuttan..!

2010-02-09 @ 16:08:23
Postat av: Petra

Haha! Skönaste sovstilen jag sett. =)

2010-02-11 @ 22:41:49
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0