Fettisdagen

Idag började sådär. En lägenhet som inte blev min due to idiot till hyresvärd. Gnällig, missnöjd och ilsk liten tjej (inte bara jag alltså). Jag ville gräva ner mig. Sen ringer bästaste Anna och ville komma på kaffe. Ja tack sa jag, sen dök hon upp med bakgrejs och började laga semlor! Underbart gott var det, både med semlor och vuxet sällskap. Energinivån steg märkvärt, så efter hon åkt hem igen så hade vi kul igen jag och Iselin. Tur det iaf finns några finingar här som kan lysa upp vardagen ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Ja finingar är guld värt! Det är ju lite svårt att själv ta sig ut för att träffa andra finingar (som du faktiskt har ganska många av där) när lillan inte är riktigt pigg å kry..

2010-02-17 @ 09:15:50

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0