Onsdagsöl & torsdagsmys

Gissa hur mycket jag längtat efter onsdagen? Helt extremt jättemycket kan jag upplysa er om. Och inte bara för att jag varit hemma med sjuk liten i flera dagar. Det blev trevligt sällskap och några öl. Mysigt värre! Nästan så jag saknar lite att bo i storstan :)

Igår körde vi torsdagsmys här hemma. Lilla fröken är ju inte här ikväll, så vi fuskade och tog det tidigt. Det bidde tacos och badkar! Skitabra och supernajs om man frågar mig. Iselin verkade oxå gilla det ;) Sen somnade hon tidigt, hon var nog tröttis efter bus på barnehagen. Där är hon nu oxå, på maskerad! Hon klädde ut sig till drake, en väldigt söt sådan om jag får säga det själv.

Vad kvällen (och helgen) har att erbjuda återstår att se. Lite soffahäng måste avklaras först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0