Tisdag 19/1

Usch och tvi. Var till tant doktorn igår och fick lite pills mot min ajjiga rygg. Smärtan försvinner nästan helt, däremot är de så starka tabletter så jag blir skapligt illamående. Tur jag har en snäll liten tjej här hemma som tar hand om mig, och efter många om och men kommer med vattenflaskan. Andra snälla saker hon gör är (när jag står lutad över toastolen) "kamma" mitt hår med en dusch-skrapa och kittla mig på fläsket. Väluppfostrad liten en det där.

Hon fick vara hemma från barnehagen idag, för vård av mamma. Inte helt fel verkar det som, då hon både fått se drömmehagen och välja musik på datorn. Hjulena på bussen är en klar favorit. Nu sitter jag och hoppas på att hon vill sova lunch snart, så jag oxå får vila lite. Har varit dåligt med sömn i det sista.



Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Tur ni har varann =)

Hon försöker verkligen få dig att tänka på roligare saker än inspektera toastolens insida! Hoppas du friskar på dig fort! Kram!

2010-01-21 @ 10:47:16

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0