Eclipseträffen!

Åh jisses så underbart det har varit!

Jag skulle ankomma sist, och såklart var tåget några minuter sent så nær vi rullande in på centralen så stod det ungefær 12 tjejer dær och væntade på mig. Nervøst! Fast totalt onødigt att vara det, att prata dagligen gør ju att man lær kænna varandra rætt bra, så det gick fina fisken sen! Vi åkte hem till hon vi skulle bo hos och svidade om och tog på oss snygga t-shirts innan vi rørde oss inåt stan før att æta och træffa ænnu fler mammor och forumfolk.
Och filmen sen då. Jag ville inte att den skulle ta slut! Lætt bæst av tre filmer och alla var alldeles fnittriga (och kanske lite øvertrøtta) på vægen hem.

På onsdagen var det systemet som stod på planeringen. Tyværr var den belægen i ett køpcentrum så vi fick shoppa lite innan vi tog oss dit ;) Vi kækade pastasallad till lunch, tog en taktiskt powernap  och korkade upp vinet! Singstar, dansspel och skvaller och stora planer avverkades innan vi la oss alldeles før tidigt.

Torsdag var hemresedag, och vi hann med en liten runda på stan innan jag skulle sætta mig på tåget hem.


Tack fina bæsta mammor før underbara dagar! Om inte førr, så till næsta film ses vi!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu stjäl jag ogenerat från dig - moahahaha ;D

2010-11-03 @ 22:58:14
URL: http://www.honeyiscool.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0