"Semester"

Ja, det kallas visst så när lillegull är på hytta med far sin. Man får helt enkelt ta och försöka klara sig, vem hade trott att bristen på bajsblöjor och trots skulle göra att det kändes tomt. Tur iaf så har jag en M som gör det lite lättare genom att bara erbjuda sitt sällskap.

Idag tillexempel har vi verkligen tagi dagen som den kommit, planering, vad är det liksom? Det har resulterat i inte mindre än tre turer med motorcykeln, inte för att någon av oss klagar. Vi har haft kul och kommit på anledningar till att ta oss ut, vissa bättre än andra ;)

Kvällen erbjöd räkor, vin och bra sällskap, eventuellt att den avslutas med en tur ner till badplatsen och ett midnattsdopp. Inget slår en tom badplats!

* det är någon slags smula under 't', så fattas den nånstans så vet ni varför :D



På torsdag kommer mor, Lars och syster! Yay!

 

Jag var lite ledsen när lillegull åkte i fredags, så jag var tvungen att tröstshoppa skor.

Här är resultatet, 99 kr på rean och de är tokssköna och skiiiiiiitfina!!



Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Superläckra skor! Å vad har jag alltid alltid sagt om att äta vid datorn? Tänk bara på vår skrivare som slutade funka och hippsvipps hittades en äppelskrutt inne i den ;)

(HUR kunde den hamna där?)

2010-07-13 @ 09:37:58

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0