Söndag

Oj vilken kul helg vi haft! Kanske framförallt Iselin som har haft favvis-pojpoj här!

Två rundor till ikea har hunnits med, god grillmat och smarriga räkor. Givetvis en del getingsjakt och så avslutades födelsedagen med ett kvällsdopp! Tyvär hade jag och Micke den tvivelaktiga äran att få känna på en brännmanet -aj! Kan vi konstatera och Iselin hade tur som höll sig på badstranden, så hon slapp. Slocknade på 3 röda gjorde hon oxå sen när vi kom upp till sängen :)

Iselin har mest bara velat hänga med pojpoj, och tandborstning och blöjbyten har gått smidigt när hon bestämt att det var pojpoj som skulle göra't! Vi gjorde däremot en lite halvläbbans upptäckt - liten hade en fästing! Usch och tvi och blä och rackarns vilken tur att kunnig pojpoj var närvarande och kunde avlägsna den, så nu kan jag till en eventuellt nästa gång!

Vi har just skickat iväg pojpoj och morfar Lasse hemåt, de hade visst jobb att gå till imorgon. Syster blir däremot kvar några dagar och idag tror jag det blir bondgård och loppis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0