Hej måndag!

 

Den här tjejen har sovit hela natten i sin egen stora-tjejen-säng! Jag höll på at börja grina av glädje när jag slog upp ögonen imorse och såg hon låg kvar på samma ställe som jag la henne. Underbart! Ja, iofs kan det oxå bero lite på att jag placerade min madrass under hennes säng, så vid oroligheter behövde jag bara sticka upp handen och klappa lite. Men ett stort steg för tjejen som totalvägrat egen säng!

 

Samma stora tjej åker numer även tåg till barnehagen/dagis. Extremt spännande! Vi brukar se flygplan, bussar och lastbilar oxå. Iselin pekar och berättar vad  det är och försöker rymma när vi sitter på tåget. Än så länge är jag snabbare än henne.


Kommentarer
Postat av: Lindah

Hon börjar bli stor nu. Sova egen säng och allt. Duktig :-)

2010-03-08 @ 15:06:52
URL: http://www.grodfamiljen.se/
Postat av: Petra

2010-03-08 @ 18:29:24
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: Petra

Sötnosen! Jag tycker fortfarande att ni kunde bott närmare Göteborg. ;-)

2010-03-08 @ 18:30:09
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: Mamma Mu

Hon ser till att du håller dig alert och i trim förstår jag =D

Stora tjejen som sover i egen säng.. kanske för att det inte är helt tyst i huset också?

2010-03-09 @ 11:02:59

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0