Hej Söndag!

Det har varit en tokhärlig helg här i Norget trots brist på barn. Jag har knappt kommit ihåg att sakna henne (måste vara bra betyg!). I fredags blev det gopizza, en irish coffee och några öl och diverse barer. Lördagen ägnades åt att hänga upp gardiner. Ostrukna. Tyvärr så äger jag inte sex likadana gardinlängder så nu hänger det tre (3) olika par i vardagsrummet. Det finns viktigare saker att slänga pengar på typ. På kvälln' sen så var det först sushi innan vi gick och såg Alice in Wonderland i 3D. Så jäkla bra och underbar film! Och Johnny Depp i 3D går alltid hem ;) Idag har det bara slappats och ätits godfrulle. Solen skiner, det är 7 plusgrader ute och snart kommer min dotter hem igen! Life is gooood!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0