Min lilla trollunge ♥

Åh så bah härlig hon är! Idag gick vi till affärn i ösregnet. Vanliga samtalet utanför om att man måste lyssna på mamma och inte springa iväg. Väl inne fick hon syn på de små kundvagnarna och skulle absolut köra en sån. Efter snabb övervägning (det värsta som kan ske är att någons hälsenor blir kapade) så fick det bli så. Hon körde sååå fint så och följde efter mig och la bara ner saker som vi skulle ha. Dutti tjej!

På vägen till affären är det en röd lada. Inga fönster och bara hänglås på dörrarna. Iselin har iaf fått för sig att det bor hästar där. Så varje gång vi går förbi säger hon "häst" gnäggar lite och gör konstiga rörelser med armarna. Andra höjdpunkter är att vi följer tågspåret hela vägen. Vilket innebär att man måste titta nog nästan överallt så man inte missar passerande tåg.

Annars har vi mest myst inne idag. Lite tecknat, lego, sång, dans och bus. Så har hon börjat dra ner byxa + blöja för att visa rumpan. Var lär hon sig allt?!? Hon somnade halv 6. Helt galet mycket hon sovit i veckan! Aight, finns massa ssöta bilder från dagen, men de får jag slänga upp sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0