Crazy bananas

Är vad helgen har vart. Elli och Sara var på besök i den norska huvudstaden och en "inte gå ut-kväll" blev till en jäkla massa vin och sjuka historier. Vi har grillar 2 av 3 dagar och festat lika mycket. Alla olyckor skedde i mer eller mindre nyktert tillstånd (kniv i fingret, fuck you IKEA! Trasiga vinflaskor, vin all over och trasiga skor). Allt på samma kväll = inte direkt min dag. Den norska födelsedagen har spenderats raklån och sen framför datorn. Nu bara längtar jag efter mitt barn som snart kommer hem igen. Bilder there is plenty of, den ena värre äm dem andra. Ska bli kul om man eventuellt får se bilder från de andra kamerorna som var med :D

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Ni censurerar väl de värsta bilderna? ;)

2010-05-18 @ 10:03:48

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0