Happy B-day to me!

Dagen startade lite väääl tidigt för en som varit uppe till efter midnatt (mig alltså). Men det finns inget som får en att kvickna till lika fort som ljudet av en som kräks i sängen. Så det var bara att slänga igång en tvättmaskin, och klockan var inte ens 6.  Efter det gick vi upp, övade på att kräkas i hink ifall det skulle komma mer och såg på Pingvinresan. Eller sov till Pingvinresan kanske är mer korrekt ;)

Sen har vi gått till affären, gofikat utomhus i solen och när liten istället började få feber så satte vi på Mamma Mia. Vi hade omröstning här om middagsmat. Det går till så att jag föreslår något med väldigt positiv stämma och så håller Iselin med. Det blev pizza! Very mucho najso!

Nu är det en liten här som tjatar om välling, så jag antar att hon tänker ta kvällen.
Tack och godnatt!




Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Så fin present du fick av Iselin!! Och go´fika i härligt sällskap.. Ni är bästens =)

2010-05-31 @ 23:36:39

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0