Random tuesday

Sådär ja. Då var det diskat och julklapparna inslagna. Liiiiite tidigt kan tyckas, speciellt då det lutar åt att det blir nyårsklappar åt lilla damen istället, då hon i år kommer att fira tomtens födelsedag med sin far. Aja, så kan det gå :) Det enda är väl "risken" att jag råkar hitta något annat helt superduper fantastiskt som hon oxå måste få och jag får världens bortskämdaste unge ;)

Solen skiner över Oslo och det är-9 grader. Termobyxorna är på både vid hämtning och lämning av barn och jag börjar inse att jag borde investera i ett till ull-underställ åt mig själv. Igår beställde jag en ny fin grön vagn, jag längtar tills de ringer och jag får hämta den. Eventuellt längtar jag lite mindre till att den då oxå ska betalas, men jag får väl göra som vanligt - blunda, dra kortet och hoppas det går igenom ;)

Idag ligger jag i soffan och latar mig. 1000 saker som borde göras här hemmavid, men jag försöker se upptagen ut så jag slipper. Tänkte googla lite och leta optiker och var jag ska framkalla kort. Vill gärna göra klart Iselins album med hennes första år. Skamligt jag inte kommit längre! Annars överdoserar jag importerad julmust och är glad jag inte har en tandläkare som kan skälla på mig.

Nåja, thats it for now. Puss hej leverpastej



Kommentarer
Postat av: mamma mu

Å så härlig bild på underbar unge! En riktig isbjörn som inte vill ha vantar på sig då hon redan är varm om händerna. Hoppas ni har fått mer snö nu :)

2010-11-30 @ 18:47:20
Postat av: ullisar

finns det inte must i Norge?

2010-11-30 @ 23:46:21
URL: http://ullrika.se
Postat av: Åsa

Iselin är så fin. Gullungen!

Vad har du beställt för vagn då?

2010-12-01 @ 20:40:25
URL: http://ausaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0