Den lilla tonåringen

Igår på væg hem från dagis blir vi osams varpå hon vænder sig om och med all kraft førsøker knuffa bort mig samtidigt som hon skriker "mamma ikke bli med!"


Imorse, nær klockan har ringt och jag førsøker få upp henne:

"Ikke stå opp"
Jag sæger att jo, det måste man.
"Nej, sova mer".
Jag sæger att vi ræknar till tre och sen går vi upp.
"Nej, syk" får jag tillbaka och hon tror hon kommer undan så lætt.




Vi kom innanfør dørren hær och har precis tagit av oss ytterklæderna. Det førsta hon gør ær att springa och lægga sig i den stora sængen. "Jag ælskar sængen" sæger hon och riktigt gosar in sig.








Kommentarer
Postat av: smulanpus

Hahahaha det ska börjas i tid!!! lillschnuppa vet hur livet ska levas ialla fall :D

2010-10-01 @ 17:52:57
Postat av: Mamma Mu

Se daer, se där.. en riktig njutare ;) Var får hon allt ifrån tro?

2010-10-01 @ 21:13:01
Postat av: Elin

Haha!! Alltså va gulligt..jäkligt kul att hon använde sig av sjukkortet ;)

2010-10-05 @ 09:43:41
URL: http://elinlindesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0