2 år och snart 2 månader

Och idag var det helsestasjon som stod på schemat. Iselin tyckte de hade vældigt roliga leksaker och fattade nog inte ens att hennes språkliga och motoriska færdigheter prøvades før att det var så kul. Att stå på vågen och stilla mot væggen med en fræmmande dam i nærheten var dæremot lite fræmmande, men gick finfint. Nu vet jag varfør hon blitt så tung att bæra på, och hur det kommer sig att hon fick åka flygande elefanterna på Liseberg. :)

14.4 kg
92.8 cm

Helsesyster sa oxå att hon først trodde Iselin var lite ældre, så lång och så duktig på att prata.
Så jorå, nog gick jag dærifrån sækert 3 meter længre idag, jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0