Alla flyg går till Rom

Ja, iallafall om man specifikt söker på det.


Så då var det bokat och klart, om mindre æn 8 veckor bär det av! 3 nätter och ett galet tidigt morgonflyg. Galet tidigt blev det när jag insåg att man måste till flygplatsen tidigare och checka in och grejjor, nästan så det är ovärt att lägga sig innan. Men bara nästan.

Jag har börjat förbereda mig. Första delmomentet är att se filmen Gladiator.
Nej, jag har inte sett den tidigare. Kommer du på nån mer (sevärd) film som utspelar sig i Rom så let me know :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0