Stora tjejen!

Som har börjat på stor avdelning på barnehagen. Mamma nu är jag lika stor som du! ropade lycklig tjej när jag hämtade igår. Blöjfri har hon varit länge oxå. Jag trodde det kanske skulle bli lite svårt att komma ihåg när hon skulle tillbaka på barnehagen, men inte en endaste olycka de två första dagarna nu! Kalasfint!



3-års kalas hade vi ju oxå här i somras. Mormor, morfar, moster Sarah och mosters kille Kristoffer var här och kalasade med oss. Riktigt kalas var det med bursdagskrone och presenter som man hittade efter en röd tråd. Presenterna gick mycket i Lynet McQueen till Iselins stora förtjusning och Lynet- tårta åt vi, och avslutade såklart med ett ordentligt bad i havet!

 

Makers of the tårta var ju åff kårps jag och Sarah.

We är pretty oslagbara när det kommer till sånt.


Kommentarer
Postat av: Malan

Sjyst att lägga upp sånadär tårtor så vi andra mammor som köper färdiga får dåligt samvete :P



För övrigt är det helt sjukt vad stor Iselin har blivit! å söt!

2011-08-04 @ 16:46:38
Postat av: Ullrika

Men OJ så stor hon är!! Kul med foton, och den där tårtan.. mjau...



Krams!

2011-08-09 @ 17:39:32
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0